دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: دانش‌نامه دفاع مقدس استان تدوین می‎شود.

به گزارش افلاک، حجت‌الله ناصرپور در جمع کارکنان نیروی انتظامی استان لرستان،اظهار کرد: فعالیت و رفتار هر ملتی، متکی به یک اندیشه و فرهنگ است که این اندیشه، وجه تمایز آن ملت با دیگر ملت‌ها است. در اسلام که متکی بر وحی الهی است ما دارای اندیشه‌هایی برای جاری شدن قانون خداوند متعال بر روی زمین و نجات بشریت هستیم.

ناصرپور با اشاره به عزم و اراده و سامان‌بخشی بسیج، اظهار کرد: بسیج روند اندیشه‌ای دارد که مبتنی بر دین، عقلانیت و آگاهی است و نیز سازنده تفکری  است که باعث پیروزی مقاومت ما در هشت سال دفاع مقدس شد.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان افزود: از آنجایی‌که تفکر بسیجی از اسلام ناب محمدی نشئت گرفته است، بر همین اساس، خود را در تنگنای جناهای سیاسی قرار نداده است.بسیج در دفاع مقدس سازه‌ها و مؤلفه‌هایی همچون ایمان به خدا، استکبارستیزی، معنویت، شهادت‌طلبی، اعتماد به نفس، مقاومت و ایستادگی را آفرید و به جامعه انتقال داد و گفتمان ولایت فقیه از مهم‌ترین ابزار بسیجی بوده و هست که همین باعث پیروزی و استقامت آن در همه عرصه‌ها شده است.امروزه تفکر بسیجی در حال رویش است و سندیت این سخن را می‌شود از شهید حججی‌ها و مدافعان حرم فهمید که از مصادیق ارزشمند تفکر بسیجی هستند.

ناصرپور از پیشکسوتان نیروی انتظامی درخواست کرد اگر اسنادی در مورد هشت سال دفاع مقدس دارند به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان جهت تدوین دانش‌نامه دافع مقدس تحویل دهند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top