دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

مهرداد خادمی مربی جوان وبا آینده لرستانی با حضور در هیات فوتبال آبادان با عقد قراردادی به عنوان مربی صنعت نفت آبادان در لیگ دسته اول به این تیم پیوست . 

به گزارش پایگاه خبری افلاک ورزشی ،پس از حضور نادر دست نشان مربی با سابقه شمالی به عنوان سرمربی تیم نفت آبادان ،این مربی با کارنامه ،مهرداد خادمی مربی با هوش لرستانی را به عنوان دستیار اول خود انتخاب وبه مسئولان این باشگاه معرفی کرد.

مهرداد خادمی مربی جوان وشایسته فوتبال لرستان که در دوران فوتبال خود نیز با حضور در تیم های لیگ برتری ویکی کشور خوش درخشیده وبا تیم های فوتبال ایران دارای کارنامه درخشانی بود.

پس از پایان دوران قهرمانی با طی کردن کلاس های مختلف مربیگری در مربیگری با هوش وذکاوت بالای خود در حال گذراندن مدارج ترقی در این رشته است .

خادمی که سرمربیگری تیم های داتیس لرستان ،  نفت امیدیه ،کارون خوزستان ،استقلال اهواز  و کمک مربی ماشین سازی تبریز را در کارنامه خود دارد وامیدوار است با حضور در این تیم با ریشه جنوبی در نیم فصل دوم نیم نگاهی به صعود به لیگ برتر داشته باشند .

خادمی  38 ساله دارای مدرک مربیگری A آسیا و دارای سابقه‌ای قوی در امر مربیگری وهوش بالا ست. 

خادمی که در ابتدای این فصل با حضور نادردست نشان به عنوان مربی در ماشین سازی تبریزحضور داشت با جدایی دست نشان از این تیم وحضور در تیم پر سابقه نفت آبادان به عنوان مربی در خدمت این تیم قدیمی وریشه دار جنوبی خواهد بود.

تیم فوتبال بزرگسالان صنعت نفت در حال حاضر تمرینات بین نیم فصلی خود را در دست پیگیری دارد و با انتخاب سرمربی جدید، خود را برای آغاز نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ ۱ آماده می‌کند. طلایی‌پوشان آبادان در پایان هفته بیستم با ۶ برد، ۹ تساوی، ۵ باخت در مجموع با ۲۷ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند.

خبر:ایرج درویشی

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

دیدگاه‌ها  

0 #2 سید م 1394-10-19 21:13
ان شاالله با تلاش وهوش و زکاوتی که داره موفق میشه
نقل قول کردن
+2 #1 قاسم رحمانی 1394-10-18 21:38
انشالا موفق باشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

Back to Top