دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

 به منظور پیگیری ورصد مشکلات بخش زاغه، علی محمد دریکوند فرماندار، به صورت سرزده به همراه جمعی از مدیران شهرستان خرم آباد در محل بخشداری زاغه حضور یافت. 

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک نیوز، فرماندار خرم آباد درمحل بخشداری زاغه گفت: هدف از این جلسه را مقدمه ای برای احصاء و جمع بندی مسائل و مشکلات بخش پر استعداد وکمتر مورد توجه قرار گرفته زاغه مطرح کرد. 

دریکوند تصریح کرد: پس از اولویت بندی مشکلات ،جلسات شورای اداری شهرستان و استان را در سطح بخش برگزار و با بسیج پتانسیل های ادارات ونهادهای انقلابی ، در مسیر تحقق شعارهای دولت مردمی و انقلابی و رفع مشکلات بخش حرکت خواهیم کرد. 

فرماندار خرم آباد افزود: در این جلسه بر لزوم پیگیری نصب ۱۰۰ چراغ برق برای شهر زاغه و ۳۰۰ چراغ برای روشنایی روستاها توسط شرکت توزیع برق استان، استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان، رفع مشکل جذب سهمیه قیر رایگان توسط دهیاری ها و شهرداری، رفع مشکل توزیع مرغ گرم در زاغه و پل هرو، رفع برخی از مشکلات مراکز بهداشت و درمان، داروخانه و بهداشت محیط و تامین اعتبار جهت احداث ایستگاه هواشناسی در بخش زاغه تاکید شد.

دریکوند بابیان اینکه مشکل اساسی مردم این بخش فقر و بیکاری است اظهار داشت: مردم بخش زاغه دارای سطح درآمدی پایینی هستند.

وی با بیان اینکه حداقل درآمدها را مردم در روستاهای بخش دارند ادامه داد: با توجه به اینکه کشاورزی در روستاهای بخش زاغه دیم بوده و دامپروری به صورت سنتی انجام می شود این موضوع موجب درآمد پایین اهالی این روستاها شده است

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top