دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

به گزارش خبرنگار افلاک ورزشی ،  ،علی صدرا بازیکن باتجربه وتکنیکی خیبر خرم آباد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار افلاک ورزشی گفت: با عذر خواهی از همه طرفداران و دوست داران خیبر که برای من در دنیا بهترین هستید .

وی گفت :در این که همه نگران و دلواپس  بوده به خصوص برای چند تا بازی اخر ولی عزیزان لیگ یک امسال سخترین سالیه که دارد برگزار می شود و همه تیمهای با هزینه های سرسام اور بدنبال صعود و بقا هستند. 

بازیکن خیبر خرم اباد تصریح کرد:چون تعداد بازیها هم زیاد و خسته کننده وهمه تیمها تا دندون مسلح  بوده ودر حقیقت جنگ نا برابر در برابر این تیم های تا دندان سلح خواهیم داشت .

صدرا ادامه داد:در این که در این سه بازی  اخر را با شکست به پایان رساندیم ولی به ماه محرم قسم در  هر سه بازی حقمون برد بوده بخصوص تو این بازی با پیکان ولی تو هر سه بازی جدا از داوری های ضعیف تو گل زدن هم بی دقت بودیم و موقعیتهای فراوانی رو از دست دادیم و با بدشانسی ما و خوش شانسی این سه تیم وضعف در گلزنی بوده که در بازیهای آتی جبران خواهیم کرد.

وی با انتقاد از برخی از منتقدین خیبر که بردهای این تیم را به پرتاب اوت دستی منتصب می کنند. 

 گفت :تاکتیک ما اوت دستی و ضربات شروع مجددبوده واین هم یه تاکتیکه مثل تیم ملی ایران یا سپاهان ،پرسپولیس و استقلال ولی ما تو هر بازی چند موقعیت تک به تک خراب میکنیم که اگه گل بشن کسی نمی گوید  تیم تاکتیک تداره این موقعیتها که دیمی و شانسی بدست  نمی آید و روی تاکتیک بدست اومدکار طاقت فرسای تیمی شده است .

وی تصریح کرد:برخی ها  انتظار داشتند همین سال اول تیم به لیگ برتر صعود کند ولی باید اذعان داشت که برخی تیم های متمول وسرشناس  لیگ یکی  که چندین ساله تو لیگ  یک درجا میزنند  وبا هزینه های میلیاردی و هنگفت در میانه جدول وحتی در قعر جدول هستند. 

 وی با اشاره به مشکلات مالی  گفت: تیم ما مشکلات مالی فراوانی داردو در مقایسه با تیمهای دیگر لیگ یک  اصلا وضعیت خوبی نداریم ولی بچه ها بخاطر غیرت و تعصبی که دارن تمام تلاششون رو میکنند دل هواداران را  شاد کنیم .

ولی فوتبال روی بدش  مثل نفت تهران و فولاد و پرسپولیس که ته جدول و یا پاس و مس رفسنجان که هزینه های میلیاردی کرده نشان ی دهد تو این شرایط ما انتظارر داریم که ما رو مثل همیشه حمایت کنید تا از این وضعیت خارج شویم

وی در پایان با عذر خواهی از همه هواداران  اظهار امیدواری کرد با حضور هواداران در بازی با پاس همدان بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم وپس از چند باخت با پیروزی آشتی کنیم .

مصاحبه سیامک کوهگرزاده

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

دیدگاه‌ها  

+1 #1 تقی زاده 1394-07-29 01:51
تشکر از آقایان داودی نژاد و کوهگردزاده.به امید موفقیت خیبر در دیدارهای آینده.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

Back to Top