آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها مملکت را ناکام کرده‌اند.

به گزارش افلاک، محمدرضا ملکشاهی‌راد اظهار کرد: مردم از ما گله‌مند هستند چراکه تنها با حرف زدن کاری از پیش نمی‌رود. مسائل را باید عینی‌تر و عملیاتی‌تر عنوان کرد و اگر از تنها گزارش‌ دادن بیرون بیاییم شاید موثرتر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه با طرح اشتغال روستاییان، بیانات خوب بوده اما باید اجرایی شوند چراکه در سطح خرم‌آباد و چگنی اقدام نوینی دیده نشده است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد بانک‌ها گفت: بانک‌ها مملکت را ناکام کرده‌اند و پیچ و خم آنها تمام اقدامات نظام را زیر سوال برده است.

وی ادامه داد: اگر بانک روستایی ایجاد شود و تمام پول‌ها به خود روستاها وارد شود می‌توان اقدامات موثری انجام داد چراکه سیاست‌گذاری‌های فعلی پاسخگو نیستند.

ملکشاهی‌راد خاطرنشان کرد: اگر جمعیت استان ۱۴ هزار خانوار باشد ۳۰ درصد آن را روستاییان تشکیل می‌دهند که می‌توان گفت حدود ۳۲ هزار بیکار در روستاها وجود دارند. اگر جمعیت استان ۱۴ هزار خانوار باشد ۳۰ درصد آن را روستاییان تشکیل می‌دهند که می‌توان گفت حدود ۳۲ هزار بیکار در روستاها وجود دارند.

نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مزیت‌های استان در حوزه دام، گیاهان دارویی، شیلات و تولید عسل هستند که باید در قالب فعالیت تعاونی‌های روستایی از آنها استفاده کرد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top