دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

بخشدار مرکزی و رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهدشت از روستاهای ذق، زالیاب، کیله سوری و برافتاب صید محمد بازدید کردند.

به گزارش افلاک، آرمان منصوری بخشدار مرکزی در این بازدید گفت: روکش آسفالت محور روستاهای سوری لکی به طول 4 کیلومتر ظرف هفته آینده انجام می شود.

وی ادامه داد: به منظور هدایت سیلاب ها و دفع آبهای سطحی مبلغ 200 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری جهت تکمیل کانال سنگی روستای ذق اختصاص می یابد.

منصوری اضافه کرد: با اختصاص مبلغ 500 میلیون ریال عملیات اجرایی بیش از 350 متر جدول گزاری در روستای کیله سوری بزودی آغاز می شود.

این مسئول یادآور شد: با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان , خیابان اصلی روستاهای زالیاب و خوشناموند آسفالت می گردد. کانال سنگی روستای برافتاب صید محمد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال در دهه مبارک فجر تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: لازم می دانم از زحمات و پیگیری های مجدانه جناب دکتر ملکشاهی نماینده محترم شهرستان، فرماندار محترم و مدیر کل راهداری استان در آغاز عملیات روکش آسفالت محورهای ارتباطی بخش صمیمانه قدردانی نمایم.


مهندس محمد امین رحیمی رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهدشت نیز گفت: روکش آسفالت بیش از 10 کیلومتر از محورهای ارتباطی بخش مرکزی در مسیر اولاد قباد و کوهدشت جنوبی اجرا و در دست اقدام می باشد.

وی افزود: عملیات اجرایی روشنایی ورودی کوهدشت از محل اعتبارات اداره راهداری آغاز و در دهه مبارک به بهره برداری می رسد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top