دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه بروجرد گفت: برخی نانوایی‌های شهرستان کم‌فروشی می‌کنند.

به گزارش افلاک، احمدگودرزیان در جلسه کمیسیون تعزیرات حکومتی و تنظیم بازار، اظهار کرد: گشت‌ها و بازرسی‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که برای مردم مشهود باشد.

وی با بیان اینکه هرچقدر گشت و نظارت بیشتر باشد تخلفات کم فروشی و گران فروشی کاهش می‌یابد، افزود: هدف از گشت‌های مشترک جلوگیری از کم فروشی و گران فروشی است.

معاون فرمانداری ویژه بروجرد تصریح کرد: نظارت بیشتری باید از فروشگاه‌های مواد غذایی صورت گیرد چون با توجه به قرار گرفتن در ماه‌های پایانی سال احتمال احتکار وجود دارد اما با بازرسی‌های منظم از این اقدام جلوگیری می‌شود.

 گودرزیان با اشاره به واحدهای خبازی سطح شهرستان، گفت: گشت ویژه‌ای برای نانوایی‌های شهرستان بروجرد در نظر گرفته شود چرا که در برخی از نانوایی‌ها شاهد کم فروشی هستیم و با این بازرسی‌ها اجازه تخلفات داده نمی‌شود.

کیومرث حسن پور، رئیس تعزیرات حکومتی بروجرد نیز از توقیف محموله لباس قاچاق در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در طی بازرسی‌ها یک وانت نیسان حامل لباس‌های قاچاق در بروجرد توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به التهابات بازار، عده‌ای هنجار شکن به این موضوعات دامن می‌زنند که نیاز است برای جلوگیری از گران فروشی، کم فروشی و یا عدم درج قیمت کالاها گشت‌های بیشتری در شهرستان صورت گیرد.

 رئیس تعزیرات حکومتی بروجرد با اشاره به افزایش قیمت تخم مرغ، افزود: متاسفانه دیده می‌شود عده‌ای سودجو از یک عدد تخم مرغ 200 تومان سود می‌برند که باید با گشت‌ها از این تخلفات جلوگیری شود.

حسن‌پور تصریح کرد: اتاق اصناف باید در این راستا فعالیت خود را بیشتر کنند و تخلفات مشهود به تعزیرات حکومتی ارجاع دهند. عدم درج قیمت و نداشتن فاکتور فروش یکی از تخلفاتی است که باید این تخلفات را سریعا اطلاع داد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top