دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت:به طور کلی 191 هزار و 328 متر مکعب ریزش‌برداری در سطح محورهای استان انجام شده است.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با افلاک با بیان اینکه در 24 ساعت به طور متوسط 450 هزار وسیله نقلیه از محورهای مواصلاتی استان عبور می‎کند، اظهار کرد: یکی از مشکلات راهداری در سال گذشته پل‎ها و آبراه‌‏ها بودند که به موقع لایروبی نشدند. همچنین 150 کیلومتر روشنایی در استان انجام شده و 20 کیلومتر دیگر در حال انجام بوده که تاکنون 14 کیلومتر آن انجام شده است.

زندی‌فر گفت: در بحث ریزش آزادراه خرم‌آباد- پل زال در کمترین زمان ممکن با ایجاد باند موازی ریزش را برطرف کردیم.

وی با اشاره به اینکه در استان چند نقطه و گردنه پرخطر داریم مثل گاماسیاب که ترانشه 15 تا 20 متری احداث شده تا تردد آسانتر انجام شود، اضافه کرد: برای بهسازی راه‌ها و جاده‎های مواصلاتی از سال گذشته تاکنون 250 هزار تن آسفالت استفاده شده که موقتا برای تردد بهتر زائرین اربعین متوقف شده و 12 اکیپ مشغول به لکه‌برداری هستند.

زندی‌فر با بیان اینکه سال گذشته ورودی منطقه بیشه در اثر بارندگی رانش داشته و نیاز است امسال برای جلوگیری از رانش مجدد تمهیدات لازم اندیشیده شود، بیان کرد: همچنین دو پاسگاه پیش‌ساخته برای الیگودرز و خرم‌آباد در نظر گرفته شده که تا دهه فجر افتتاح خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان اظهار کرد: تاکنون ۱۳۳ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران در نظر گرفته شده و  در مجموع بیش از 5337 نفر اعزام شدند. همچنین ۳۲ دستگاه تریلر آذوقه و تجهیزات از لرستان به شهرهای نجف و کربلا حمل کردند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top