دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان جنگل‎ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: برای صیانت از منابع طبیعی باید فرهنگ‌سازی شود.

به گزارش افلاک، مصطفی کیاکجوری در بازدید از طرح‎ها و پروژه‎های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اظهار کرد: برای صیانت از منابع طبیعی باید فرهنگ‌سازی شود. کشوری که از منابع طبیعی خدادادی بیشتری برخوردار است در تقویت بعد اقتصادی و اجتماعی خود بهتر می‎تواند نقش ایفا کند.

وی منابع طبیعی را جزء اموال عمومی و حفظ و حراست از آن را موجب رونق اقتصادی دانست و تصریح کرد: کشوری که منابع طبیعی آن بیشتر باشد برکات فراوان و شادابی و نشاط در آن مشاهده می‌شود و باید در حفظ آن کوشا بود.

کیاکجوری با اشاره به نقش جنگل‎ها و مراتع در توسعه اقتصادی، صنعت گردشگری و سلامت انسان به دلیل کاهش آلودگی هوا، بر مشارکت بیشتر مردم برای حفاظت از این سرمایه‎های خدادادی تاکید کرد.

وی افزود: تلاش در جهت فرهنگ‎سازی عمومی، ارتقای مشارکت تمامی اقشار جامعه و جلب همکاری سازمان‎ها و دستگاه‎های فرابخشی و برنامه ریزی در تغییر الگوی سوخت، ایجاد کمربند حفاظتی و حذف عوامل مخرب طبیعت از اولویت‎های سازمان جنگل‎ها است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top