دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان از تلاش برای تحقق هدف افزایش 10 درصدی رونق تولید لرستان طی سال جاری خبر داد.

محمدرضا صفی‌خانی در گفت‌وگو با افلاک اظهار کرد: متأسفانه در گذشته به شاخص‌های اقتصادی که شایسته استان بود نرسیدیم و افزایش زیادی نداشته‌ایم. در همین راستا باید با برنامه‌ریزی‌های بیشتر و گنجاندن آن در سند اشتغال به تولید پایدار، اشتغال و سرمایه‌گذاری مؤثر و کارآمد دست یابیم.

صفی‌خانی ادامه داد: تمام سعی ما ارتقای ارزش افزوده و بهره‌وری واحدهای صنعتی بوده و تمام سعی ما افزایش 10درصدی رونق تولید طی سال جاری در استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: تولید محصولات کیفی و با توان رقابت بالا در بازارهای خارجی ازجمله اهداف ما در سازمان بوده که به صورت جدی و تحت عنوان یکی از اولویت‌ها، مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: تولید با کیفیت، رونق اشتغال، ثروت و ارزش افزوده را به همراه دارد، برای همین نوسازی واحدهای صنعتی به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفته است.

صفی‌خانی با بیان اینکه واحدهای صنعتی ملزم به ثبت مشخصات خود در سامانه بهین‌یاب هستند، اظهار کرد: در این راستا جای هیچگونه ابهامی باقی نمی‌ماند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top