دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 در هفته نوزدهم لیگ دسته اول وآخرین بازی دور رفت جدال پر هواداراترین تیم های لیگ یکی در ورزشگاه شهید وطنی قایمشهر دیدنی خواهد بود.

  به گزارش پایگاه خبری افلاک ورزشی ،بازي تيم‌هاي نساجي مازندران و خيبر خرم‌آباد در هفته نوزدهم درورزشگاه وظنی قائمشهر برگزار می شود این دیدار که جدال سخت ونفس گیر پر طرفدار ترین تیمهای لیگ یکی خواهد بود نکات جذاب ودینی بسیاری خواهد داشت .

در این دیدار شاگردان علی نیکبخت که هفته گذشته در برابر سد محکم بهترین خط دفاعی لیگ دسته اول نفت مسجد سلیمان متوقف شده بودند در بازی فردادر برابر قدیمی ترین تیم فوتبال مازندران کار سختی را پیش روی خواهند داشت. 

خیبر در بازی فردابا تمام قوا وبدون مصدوم ومحروم در برای  نساجی صف آرایی می کند.

خیبر فردابا اتکابر محمد علی نعمتی ، محمود قایدرحمت ،صادق نادرپور، مطصفی علی خانی, حسین بهاروند, یاسر درویشی، حمید گلزاری,مهدی عبدی,فرشاد امامی ,امین مهرزاد,حسین جودکی،امیر منصوریان وباتجربه های کم حاشیه وپر انگیزه ای همچون فرزاد بهاری,علی صدرا ,محمد ویزواری مسعود ستاری ورضا حاتمی  چشم به سه امتیاز حساس این بازی دارد.

قضاوت بازي تيم‌هاي نساجي مازندران و خيبر خرم‌آباد در هفته نوزدهم و پاياني دور رفت ليگ دسته اول فوتبال كشور بر عهده "رضا کرمانشاهی" است.

کرمانشاهی كه از داوران استان تهران است در هفته سیزدهم لیگ برتر قاضی دیدار استقلال اهواز و فولاد خوزستان بود که این دیدار جنجالی و پرحاشیه در پایان 2 بر يك به سود فولاد به پایان رسید. حواشی پیش‌آمده در این دیدار به این دلیل بود که داور دقیقه 96 در یک صحنه مشکوک یک پنالتی به سود فولاد گرفت که به گل هم تبدیل شد. به گفته‌ کرمانشاهی، اعتراضات و حملات فیزیکی به او به حدی بود که تا مرز زخمی شدن به‌وسیله چاقو هم پیش‌رفت اما با کمک مسئولین برگزاری بازی، در امان ماندند.

تیم نساجی مازندران كه هواداران بسياري در اين استان و شهر قائمشهر دارد. اين در يك بازي دوستانه تیم جوانان شهروند سورک را با نتیجه 8 بر يك توسط میثم بائو (2 گل)، میثم تیموری، هادی ریاحی، محمد قاسمی‌نژاد (2 گل)، گل به خودی مدافع تیم شهروند شکست داد.

بائو بازيكن سابق استقلال تهران سرپناس‌ترين بازيكن نساجي است و هدايت تيم شمالي بر عهده سید کوروش موسوی مي‌باشد.

خيبر خرم‌آباد نيز هفته گذشته طي يك بازي دوستانه 3 بر 2 از سد بهزيستي نماينده لرستان در ليگ دسته سوم كشور گذشت.

هم‌اكنون نساجي با 22 امتياز در جدول دهم و خيبر با 19 امتياز پازدهم هستند. البته خيبري‌ها همچنان اميدوارند تا رأي نهايي در خصوص نتيجه بازي اين تيم برابر آلومينيوم هرمزگان كه تا دقيقه 91 يك بر صفر از خريف جلو بودند و به نتيجه 3 بر صفر به نفع نماينده هرمزگان تغيير پيدا كرد، دوباره توسط كميته استيناف عوض شود و با اضافه شدن 3 امتياز اين بازي به حساب سبزپوشان خرم‌آبادي، آن‌ها چند پله خود را در جدول رده‌بندي بالا بكشند. اين رأي نهايتاً بايد قبل از آغاز دور برگشت اعلام شود

 

این بازی از ساعت 14 روز سه شنبه در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار می شود.

 

 نساجی مازندران

نساجی مازندران پس از تساوی در مقابل آلومینیوم هرمزگان، تمرینات خود را برای بازی مقابل خیبر خرم آباد در استادیوم شهید وطنی قائمشهر از سر گرفت. نساجی مازندران در این مدت شهرداری سورک را با نتیجه پرگل 8-1 شکست داد تا خط و نشانی برای حریف خرم آبادی خود بکشد. نساجی برای رها شدن از میانه های جدول و امیدوارتر شدن به صعود به لیگ برتر به برد در این بازی فکر می کند. نساجی با کسب 22 امتیاز از 18 بازی در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد.

 

 

خیبر خرم آباد

 پر افتخار ترین تیم غرب کشور تیم فوتبال خیبر خرم آباد بعد از برتری مقابل استقلال آبی تهران به جمع تیم های حاضر در لیگ دسته اول پیوست. و در حال حاضر با کسب 19 امتیاز از 18 بازی در دره پانزدهم جدول بیست تیمی مسابقات قرار دارند و البته با اضافه شدن سه امتیاز بازی با آلومینوم توسط کمیته استیناف این تیم ریشه دار کالا از خطر سقوط دور می شود.

 

 

نکات و حواشی

 

اولین دیدار

این اولین دیدار رو در رو نساجی مازندران و خیبر خرم آباد می باشد. دو تیم تا به حال هیچگونه بازی مستقیمی با هم نداشتند.

 

رکورد ده هفته بدون برد

خیبر خرم آباد هفته اول لیگ دسته اول را با برد 2-0 مقابل پارسه شروع کردند. آنها از هفته دوم تا هفته یازدهم بردی را کسب نکردند. البته قابل ذکر است خیبر در هفته هشتم برابر آلومینوم هرمزگان تا دقیقه های اخر بازی با نتیجه 1-0 پیش بود که با مجروح شدن بازیکن آلومینوم این بازی نیمه تمام ماند و نتیجه بازی 3-0 به سود آلومینیوم هرمزگان شد.

 

بیشترین دقایق بازی

حمید کاظمی با 1365 دقیقه بیشترین دقایق حضور در زمین را در تیم نساجی مازندران دارد. در آنسوی میدان نیز محمد وزیری مدافع خیبر با 1530 دقیقه بیشترین حضور را در بازی های خیبر دارد.

 


 

 

خیبر برتر در کلین شیت

دروازه بانان خیبر خرم آباد موفق به هفت کلین شیت تا به حال شدند. در اینسوی میدان نیز سعید ابراهیم پور به همراه وحید مهدی خانی موفق به 6 کلین شیت تا به حال شدند.

 

نتیجه مشابه

هر دو تیم در دیدار هفته قبل خود نتیجه ای مشابه کسب کردند. نساجی مازندران در بندرعباس توانست با یک یار کمتر آلومینیوم این شهر را با نتیجه 0-0 متوقف کند. خیبر نیز با همین نتیجه در خرم آباد مقابل نفت مسجد سلیمان متوقف شد.

 

گلزنان دو تیم

حمید کاظمی و محمود قائد رحمتی به ترتیب با 10 گل زده و 5 گل زده بهترین گلزنان تیمشان می باشند. حمید کاظمی همچنان با 10 گل زده بهترین گلزن لیگ دسته اول می باشد.

 

افتخار خیبر خرم آباد

خیبر خرم آباد در سال 1365 پس از غلبه بر پرسپولیس تهران در دیدار نیمه نهایی جام حذفی به مصاف ملوان بندرانزلی در فینال رفت و با نتیجه 2-0 مغلوب حریف خود شد و به عنوان نایب قهرمانی جام حذفی ایران رسید.

 

محرومان نساجی

محمد قاسمی نژاد با کارت زردی که در دیدار مقابل آلومینیوم هرمزگان دریافت کرد دیدار مقابل خیبر خرم آباد را از دست داد. همچنبن میثم تیموری در بازی با آلومینیوم هرمزگان با کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد و در دیدار فردا نساجی غائب می باشد.

 

 

 

 

جدول کلی امتیازگیری

رتبه تیم بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
10 نساجی 18 5 7 6 17 20 3- 22
15 خیبر 18 4 7 7 20 20 0 19

 

 

جدول بازی های خانگی

رتبه تیم بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
11 نساجی 8 4 3 1 10 7 3 15
15 خیبر 9 3 3 3 10 9 1    12

 

 جدول بازی های خارج از خانه

رتبه تیم بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
8 خیبر 9 1 4 4 10 11 1-     7
11 نساجی 10 1 4 5 7 13 6- 7

گزارش وعکس سیامک کوهگرزاده دبیر سرویس ورزشی افلاک ورزشی

 

 
 
مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top