دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس دانشگاه لرستان گفت: حل مشکل اشتغال استان با استفاده از فناوری و مهارت‌آفرینی انجام شود.

دکتر خسرو عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار افلاک، اظهار کرد: بین جامعه(بخش اجرایی و خصوصی) و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی گسستی وجود دارد.

وی اضافه کرد: البته اعضای هیأت علمی باید برای بخش اجرایی حرفی داشته باشند که آنها در مورد رفع مشکلات‌شان از دانشگاه کمک بخواهند.

عزیزی ادامه داد: در دانشگاه لرستان دفتر ارتباط با جامعه و صنعت به مدیریت در تشکیلات ارتقاء یافته و تفاهم‌نامه‌هایی نیز عملیاتی شده است.

رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: در این راستا گروه علوم دام، کشاورزی و دامپزشکی این دانشگاه با شرکت کشت و صنعت خرم‌آباد و گروه پلیمر نیز با شرکت پتروشیمی لرستان قراردادهایی را منعقد کرده است.

وی اظهار کرد: همچنین 15 نفر از اعضای هیأت علمی پتروشیمی با استقبال پالایشگاه استان ایلام مواجه شدند و همکاری دارند تا از ظرفیت و پتانسیل هیأت علمی دانشگاه لرستان بهره ببرد.

عزیزی با بیان اینکه گسستی که وجود دارد باید با همکاری دوجانبه حل شود و دانشجوی با مهارت تربیت کنیم، افزود: آمادگی داریم هزینه کارشناس تقبل کنیم تا به دانشجویان در قالب کارآموزی مهارت لازم داده شود.

رئیس دانشگاه لرستان از دانشجوی مقطع دکتری به عنوان سرمایه‌ای عظیم و ارزان یاد کرد و با بیان اینکه بخش خصوصی می‌تواند از این ظرفیت بهره ببرد، گفت: تلاش‌مان این است که در کارگروه پژوهش، فناوری و نوآوری استان بتوانیم با استفاده از فناوری و مهارت‌آفرینی مسأله اشتغال استان را حل کنیم.

وی تاکید کرد: باید پایان‌نامه‌های مقطع تحصیلات تکمیلی را به سمت تقاضامحور پیش ببریم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top