دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای لرستان از کاهش تعداد سفر و مسافر در استان خبر داد.

به گزارش افلاک،«علی زندی‎فر» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری میانگین عمر ناوگان اتوبوسرانی استان به 6.94 سال رسیده و این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل سن ناوگان استان 8.21 سال بوده است؛ به عبارت دیگر عمر ناوگان اتوبوس استان 15 درصد جوانتر از سال قبل شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه میانگین عمر ناوگان اتوبوس کشور در شش ماهه امسال 10.83 سال گزارش شده است می‎توان گفت ناوگان لرستان قریب به چهار سال یا به عبارتی 10 درصد جوانتر از متوسط کشوری است.

زندی‎فر میانگین عمر مینی بوس در استان را 30.19 سال عنوان کرد و گفت: در شش ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با 30.33 سال تنها 0.5 درصد کاهش در عمر ناوگان مینی بوس استان حاصل شده است در حالی که میانگین کشوری عمر این ناوگان 24.01 سال و نسبت به شش ماهه سال گذشته دو درصد جوان شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای لرستان از کاهش دو درصدی عمر ناوگان سواری استان خبر داد و افزود: میانگین عمر ناوگان سواری استان از 11.9 سال در شش ماهه 95 به 11.7 سال رسیده که دو درصد کاهش نشان می‎دهد در حالی که میانگین عمر سواری در کشور نسبت به سال قبل با چهار درصد کاهش به 10.29 سال رسیده است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top