آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس بیمارستان شفا خرم آباد گفت: تلاش ما تبدیل شدن خرم آباد به قطب درمان کشور است.

به گزارش افلاک، دکتر روح الله فکوری در جمع خبرنگاران با انتقاد از برخی جوسازیها علیه این بیمارستان و کادر و پرسنل آن افزود: برخوردها باید به گونه ‌ای باشد که سرمایه‌ گذاران برای حضور در استان لرستان ترغیب شوند، نه اینکه عده‌ ای از روی کینه شخصی به گونه ‌ای تبلیغ منفی کنند که سرمایه ‌گذار از حضور در لرستان پشیمان شود.

وی حضور سرمایه‌ گذاران در لرستان را موجب اشتغالزایی و توسعه این استان دانست و گفت: رسانه ‌ها، مسئولان و شهروندان باید از سرمایه ‌گذاران برای حضور در استان لرستان حمایت کنند تا شاهد اشتغال زایی در استان باشیم.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی شفا خرم آباد اظهار کرد: در حال حاضر 700 نفر در بیمارستان شفا مشغول کار هستند و طرح توسعه این بیمارستان با زیربنای 17 هزار متر مربع در حال احداث است.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه ها بر تبیین واقعیت ها بر لزوم نقد منصفانه تاکید کرد وافزود: قضاوت پیش از موعد و فراتر از قانون مانع از رشد سرمایه گذاری و بخش خصوص می شود و در این راستا باید تلاش کرد لرستان در مسیر سرمایه گذاری گام بردارد.

وی اظهار کرد: بیمارستان شفا از نظر داشتن گستردگی بخش ‌های درمانی در کشور پیش رو بوده و تلاش بر این است که برای درمان بیماری ‌های مختلف بخش‌ های تخصصی ایجاد شود.

فکوری بیان کرد: بیمارستان شفا در مدت 9 سال بر اساس ارزیایی ‌های وزارت بهداشت نمره درجه یک را دریافت می‌کند.

وی گفت: در حال حاضر طرح توسعه بیمارستان شفا در حال انجام است و بر اساس آن 17 هزار متر مربع به فضای بیمارستان اضافه می شود.

رئیس بیمارستان شفا افزود: در حال حاضر سه بخش فوق تخصصی در پرونده بیمارستان شفا وجود دارد اما عده ‌ای لجوجانه پذیرای این عنوان بیمارستان نیستند ودست به تخریب بیمارستان می ‌زنند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر برخی از تعرفه های درمانی این بیمارستان بین پنج تا 58 درصد از مبلغ تعیین شده کمتر است و به برخی اقشار جامعه خدمات رایگان ارائه می دهد.

این مسئول بیان کرد: توسعه بیمارستان شفا منجر به توسعه خدمات به شهروندان و اشتغالزایی در استان می شود و تلاش خواهد شد خرم آباد تبدیل به قطب درمان کشور شود.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top