آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: اعطای تسهیلات مسکن به خانوارهای ۲ معلولی تاکنون با شرط تامین زمین توسط متقاضی انجام شده است.

به گزارش افلاک، کرم یاری در نشست مجازی با خبرنگاران بیان کرد: از مجموع ۴۳۸ خانوار شهری و ۲۵۹ خانوار روستایی دارای ۲ معلول در این استان ، ۵۵۹ خانوار صاحب مسکن شده‌اند و مابقی واحدها نیز در مرحله نازک کاری است.

وی ادامه داد: برای مسکن مناطق شهری ۱۴۰ و روستایی ۸۵ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می شود و شرط پرداخت این تسهیلات داشتن زمین از جانب خانواده ها بوده است که بسیاری از آنها این پیش شرط را نداشتند.

این مسئول یادآور شد:  اعطای تسهیلات مسکن به خانوارهای ۲ معلولی تاکنون با شرط تامین زمین توسط متقاضی انجام شده است اما با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد زمین مورد نیاز برای این خانوارها در استان تامین شود.

مدیرکل بهزیستی لرستان اضافه کرد: پارسال یک میلیارد و۳۵۰  میلیون تومان اجاره بها و تسهیلات مسکن  به ۸۹ مددجوی مستاجر و سرپرست خانوار اهدا و ۸۰۰ میلیون تومان بلاعوض نیز برای اجاره بهای مابقی مددجویان پرداخت شده است.

یاری افزود: برای مسکن مناطق سیل زده  نیز ۴۰۴ واحد تعمیری، در سه ماهه اول پس از سیل بازسازی شد.

وی بیان کرد:  تعهدات دولتی از جمله ۵۰ میلیون تومان وام بنیاد مسکن، ۳۵ میلیون تومان کمک بلاعوض دولت، ۱۰میلیون تومان بلاعوض هلال احمر و ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض بهزیستی برای ۳۷۹ واحد احداثی انجام شد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top